آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

چرا از پاریس بازدید کنیم؟ ۱۰ دلیل غیرقابل مقاومت ۱۰ دلیل برای اینکه باید به زودی از پاریس بازدید کنید

1.جاذبه‌های هیجان‌انگیز و نمادین (و برخی که هرگز تصورش را نمی‌کردید)

هیچ چیز به اندازه دیدن برج ایفل و دیگر جاذبه‌های نمادین پاریس برای اولین بار هیجان‌انگیز نیست. اما دلایل زیادی فراتر از دیدن مکان‌های معروف برای بازدید از پاریس وجود دارد. از شاهکارهای قرون وسطایی مانند سنت‌شپل گرفته تا گذرگاه‌های خرید تاریخی، هنر خیابانی جذاب و یک آمفی‌تئاتر رومی، پاریس مملو از مکان‌های شگفت‌انگیز برای کشف است.

2.کارهای سرگرم‌کننده برای انجام دادن در پاریس

در خیابان‌های قرون وسطایی محله مارِه قدم بزنید، در یک “ساحل” پاریسی استراحت کنید، بازار معروف کک‌های لس‌پوس را بگردید یا از یک کنسرت در کلیسایی باشکوه یا دیگر مکان‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید. در یک کلاس آشپزی شرکت کنید، در نمایشگاه‌های هنری دیجیتال آتلیه لومیر غرق شوید، یا در فصل بهار از زیبایی درختان شکوفه‌زده در سراسر شهر شگفت‌زده شوید.مکان‌های خنک برای دیدن و عکاسی از نمای پاریس را پیدا کنید  شامل مکان‌هایی که شاید به تنهایی کشف نکنید.در رودخانه سن قایق‌سواری کنید، در باغ لوکزامبورگ قایقی برانید، یا زیر ستاره‌ها در یک کنسرت تابستانی در فضای باز استراحت کنید.در پاریس همیشه کارهای سرگرم‌کننده برای انجام دادن پیدا می‌شود – و دلایلی که باید به این شهر سفر کنید هرگز تمام نمی‌شوند.

3.هتل‌ها و آپارتمان‌های پاریس برای هر بودجه‌ای

هتل‌ها و آپارتمان‌های پاریس بیشتر از آنچه فکر کنید مقرون‌به‌صرفه هستند. می‌توانید هزینه زیادی بپردازید یا با بودجه کمتر چند شب اقامت کنید – انتخاب با شماست.!هتل‌ها و آپارتمان‌هایی در هر رنج قیمتی در هر محله مرکزی پاریس، نزدیک به جاذبه‌های اصلی، یافت می‌شوند

4.خرید پاریس بهشت خریداران است.

از “مثلث طلایی” خیره‌کننده مدهای سطح بالا گرفته تا گرند مگازین‌ها (فروشگاه‌های بزرگ) و بوتیک‌های مدرن، عاشقان خرید در پاریس مکان‌های بسیاری برای تهیه مد پاریسی پیدا می‌کنند.آخرین مدها در محله مارِه، دهکده‌های فروش طراحان، بازارهای روباز یا بازارهای کک را از دست ندهید! و حتماً خودتان را در حراج‌های معروف پاریس که دو بار در سال برگزار می‌شود، غرق کنید.

5.موزه‌های پاریس و هنر خیابانی جذاب

لوور، موزه اورسی، و مرکز پمپیدو ممکن است معروف‌ترین موزه‌های پاریس باشند، اما حدود 150 موزه و بنای دیگر نمایشگاه‌هایی در مورد هر موضوعی که تصور کنید ارائه می‌دهند.همچنین هنر خیابانی را فراموش نکنید – از مجسمه‌های کلاسیک گرفته تا تازه‌ترین آثار هنرمندان خیابانی نوآور.

6.غذای خوشمزه (برخی می‌گویند این بهترین دلیل برای سفر به پاریس است) 

از غذاهای سطح بالا در رستوران‌های ستاره‌دار میشلن گرفته تا bistros مد روز که بر اساس محصولات تازه غذاهای محلی سرو می‌کنند، پاریس کاملاً ذائقه شما را راضی خواهد کرد.

در یک نانوایی برای کروسانت‌ها و پَن‌او‌شوکلای تازه توقف کنید، ماکارون‌های هرمه یا لادوره را بچشید، در سالن چای Mariage Frères چای بنوشید یا در کافه آنجلینا شکلات داغ غنی و لذیذ میل کنید. در یک تور غذایی، غذای محبوب خود را کشف کرده و غذاهای جدید را امتحان کنید.

انواع مختلف پنیر فرانسوی را امتحان کرده و پنیر مورد علاقه خود را پیدا کنید. یک بشقاب پنیر و چارکیوتری سفارش دهید یا در محله لاتین به یک bistro رفته و غذای معروف پنیر ذوب‌شده، رَکلت، را امتحان کنید.

از استیک فریت در یک brasserie لذت ببرید، از couscous در یک کافه آفریقای شمالی بچشید، و به کرپ‌های نوتلا معتاد شوید.

 7. پارک‌ها و باغ‌های زیبایی که می‌توانید در آن‌ها استراحت و تفریح کنید.

باغ لوکزامبورگ و باغ تویلری به خاطر مجسمه‌ها و گل‌های زیبا معروف هستند. کودکان عاشق قایق‌رانی با قایق‌های اسباب‌بازی در استخرها، سواری با اسب‌های پونی، و تماشای نمایش‌های عروسکی هستند.

از باغ گیاهان با مجموعه حیوانات و هزارتویش بازدید کنید، آمفی‌تئاتر رومی پنهان در محله لاتین، پرومناد پلانتِه (یک باغ معلق) با چشم‌اندازهایی بر فراز شهر، و باغ تقریبا پنهان پَلِه رویال را کشف کنید. و این تنها آغاز پارک‌های زیبایی است که می‌توانید در پاریس بگردید.

8. سفرهای یک‌روزه از پاریس به مکان‌های معروف

ورسای، باغ مونه در ژیورنی، دیزنی‌لند پاریس و چندین قلعه تنها کمتر از یک ساعت با پاریس فاصله دارند.

با کمی دورتر رفتن می‌توانید از شهر قرون وسطایی بروژ، میدان‌های نبرد جنگ جهانی دوم، مونت سنت میشل، و حتی لندن بازدید کنید و تا شب به پاریس بازگردید.

چرا از پاریس بازدید کنیم؟ علاوه بر لذت‌هایی که این شهر دارد، پایگاه مناسبی برای کشف بسیاری از مکان‌های دیگر است.

9. مکان‌های سرگرم‌کننده در پاریس برای کودکان و نوجوانان (و والدین‌شان)

برنامه‌ریزی برای سفر به پاریس با کودکان یا نوجوانان؟

خوشبختانه پاریس دارای جاذبه‌ها و فعالیت‌های بسیاری است که برای کل خانواده – از جمله نوجوانان – سرگرم‌کننده است.

خبر خوب این است که بیشتر این مکان‌ها برای کودکان زیر 18 سال ارزان یا حتی رایگان هستند.

و البته، کودکان عاشق دیزنی‌لند پاریس هستند که فقط یک سفر کوتاه با قطار از شهر فاصله دارد.

10. پاریس پنهان – همیشه چیزی بیشتر برای کشف وجود دارد!

پس از بازدید از جاذبه‌های معروف پاریس، چه چیزی باقی می‌ماند؟

بسیار زیاد – وقت آن است که خیابان‌های بازاری کمتر شناخته‌شده، بوتیک‌های طراحان مستقل، bistrosو brasseries دنج را کشف کنید. در یک کروز آرام روی کانال سن مارتن استراحت کنید، از موزه‌های کوچک (و بدون ازدحام!) بازدید کنید، و پارک‌هایی را پیدا کنید که پاریسی‌ها در آن‌ها استراحت می‌کنند. تمام این مکان‌های غیرتوریستی دلایل بیشتری برای بازدید از پاریس هستند.