آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

زوریخ در یک نگاه

زوریخ شهری است که تنوع را به ارمغان می‌آورد. شهری که در آن زندگی شهری هرگز از طبیعت دور نیست. شهر قدیمی در کنار محله‌های مدرن و برندهای لوکس در کنار مارک‌های مد روز قرار دارند. فرصت‌هایی برای گشت و گذار و لذت بردن از هنر تضمین شده است. پارک‌ها و کافه‌های آرامش‌بخش در کنار دریاچه یا رودخانه یافت می‌شوند. و شما می‌توانید با تراموا یا اتوبوس در کوتاه‌ترین زمان از یک نقطه به نقطه دیگر برسید.

این شهر در شمال دریاچه زوریخ و در کنار رود لیما قرار دارد. چه برای یک فنجان قهوه یا نوشیدنی در یک رستوران کنار آب و یا یک سفر دریایی در دریاچه زوریخ با مناظر آلپ: این شهر تقریباً بی‌رقیب است وقتی صحبت از ترکیب ظرافت جهانی، طبیعت و لذت می‌شود.

شهر قدیمی زوریخ با ساختمان‌های تاریخی، کوچه‌های دنج و البته نماد زوریخ، کلیسای گروس‌مونستر، تحت تأثیر قرار می‌دهد. چشم‌انداز از برج کارلستورم واقعاً نفس‌گیر است! کلیسای گروس‌مونستر تنها چند قدم با کلیسای فرامونستر که دارای پنجره‌های معروف شاگال است فاصله دارد.

هیچ تور گردشگری در زوریخ بدون بازدید از بانهوف‌اشتراسه کامل نمی‌شود. این یکی از مشهورترین خیابان‌های خرید در جهان است. در بانهوف‌اشتراسه، شما برندهای لوکس، همچنین مارک‌های جوان، بوتیک‌های سنتی و کلاسیک سوئیسی را خواهید یافت: ماکارون‌های لذیذ لوکزامبرگریلی در شیرینی‌فروشی Sprüngli.

هنر و فرهنگ

کسانی که می‌خواهند از کمی هنر و فرهنگ لذت ببرند از آنچه زوریخ ارائه می‌دهد ناامید نخواهند شد! کونست‌هاوس بزرگ‌ترین موزه هنر سوئیس است. این موزه نمایشگاه‌های بزرگی با آثار هنرمندان بین‌المللی ارائه می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های هنری سوئیس را در خود جای داده است که از قرن سیزدهم تا امروز را پوشش می‌دهد. توسعه جدیدی که توسط معماران Chipperfield برلین طراحی شده، علاقه‌مندان به معماری را از سراسر جهان به زوریخ می‌کشاند.

همچنین تعداد زیادی موزه و گالری وجود دارد، مانند موزه ریتبرگ، موزه هاوس کنستروکتیو و موزه طراحی. علاوه بر این‌ها موزه ملی سوئیس با مجموعه منحصربه‌فردی از تاریخ فرهنگی سوئیس نیز در دسترس است.

شهر خوراک‌شناسی

زوریخ دارای یک صحنه غذایی بزرگ و متنوع است. چه غذاهای کلاسیک سوئیسی، ایتالیایی، آسیایی، مراکشی یا لبنانی: برای همه سلیقه‌ها چیزی وجود دارد. غذای سنتی زوریخ “Züri Gschnätzlets” البته در بسیاری از رستوران‌ها موجود است. همچنین گزینه‌های خوبی برای کسانی که به دنبال غذای گیاهی یا وگان هستند وجود دارد. جشنواره‌های غذای خیابانی بخش بزرگی از تنوع غذایی زوریخ هستند.